De inzending n.a.v. onze oproep (zie ondernemendheiloo.nl/poll/) om een ondernemersverhaal in coronatijd te sturen komt van Iwan Bronkhorst.

Hij schrijft: Ons merk Foodborden.nl en haar Engelse zusje Foodboardshop.com zijn de afgelopen maanden gegroeid als kool. De techniek achter de webshop heeft een upgrade gekregen, maar ook de techniek waarmee onze backdrops worden gemaakt is naar het volgende plan getild.

Onze backdrops worden in Nederland geproduceerd. We proberen de ‘footprint’ bij de productie van onze achtergronden en ondergronden zo klein mogelijk te houden. Dus geen productie in een ver land en onnodig transport via water of de lucht. Wij kozen voor een duurzame energieneutrale productie i.p.v. een hogere marge. Ook op andere gebieden zal Foodborden verduurzamen. De verpakking hoef je straks niet meer weg te gooien want deze wordt later dit jaar ‘onderdeel’ van het product / fotografie oplossing.

Een van de nieuwe producten die we de komende maanden zullen gaan lanceren zijn de XXL Achtergronden. De XXL Achtergronden zijn dubbelzijdig. Naast dubbelzijdig zijn ze roteerbaar, zodat je lekker kunt variëren met je fotoachtergrond.

Foodborden.nl is niet onopgemerkt gebleven in televisieland. Dit najaar zullen we onze opwachting maken in één van de bekendste (en best bekeken) tv-programma’s van de afgelopen vijf jaar. Naast de webshops lanceren we in 2021 een platform voor food- en productfotografie onder de naam Achtergronden.nl.

Lees ook